25 Nisan 2009 Cumartesi

Bugün-gece

Sıkıntıdan açiyim dedim bir blog,fakat internet sayesinde hayatım boyunca çok karşılaştığım birşeyle ilgili kafamda birçok soru işareti oluştu e mail inizi tekrarlayınız şifreyi tekrarlayınız e biz salak mıyız?

Güzel bir gündü uzun zaman sonra bukadar geç uyandım(13:00 sıraları) boş boş çok vakit geçirdim 2.dünya savaşı oyunu oynadım duş aldım arkadaşım geldi giyindirdi beni dışarı çıktık içtik yedik içtik tekrar yedik ve tekrar içtik,içtikçe tartıştık ve güldük güzeldi hepimizin çok fazla genel kültürü olduğunun farkına varıcak kadar tartıştık...

Bu blogu açmamın sebebi bir yazı yazmamdı şuan o yazıyı unuttum ve çok merak ediyorum umarım birgün hatırlarım ve buraya yazdığımda çok mutlu olurum...

1 yorum:

  1. Sanki sen giyinemiyormuşsun da ben hergün seni giydiriyormuşum gibi olmuş...

    YanıtlaSil