10 Haziran 2009 Çarşamba

Yaz tarifesi...

Son ayları çok zor geçen bir sene daha bitti.Zor derken depresyon felan değil malesef hayatımın bir parçası olan lisede yine sınıfı geçme çabaları tabiki.Nisan ve mayısın başı boyunca stres,hesaplar,o notu alırsam şu şöyle derken yine her seneki gibi son sınavlardaki yardımlaşmalarla çok rahat girdim tatile.Keşke lise 1de de böyle olsaydı ama....

Tatile girince benim için değişen çok şey oluyor mesela en sevdiğim şeylerden biri yemek yemek,hava cidden sıcak olduğu için yiyemiyorum.Uyumayıda çok severim ama saatlerce uyuyan bir insan değilim 'cidden saçma buluyorum' evet uyku düzenimde değişiyor gece sıcaktan uyunmadığı için sabaha kadar oturma suretiyle canı sıkılıyor insanın dizi,filmi,oyun derken gün doğmaya başlıyor kuşlar uyanıp ötmeye başlıyınca ben yatağıma gidiyorum ve yaz günlerinin en aptal saatlerinde uyuyorum...

Evet yaz tarifesi bazen güzel bazen sıkıcı...


Bu blogu açmamın sebebi bir yazı yazmamdı şuan o yazıyı unuttum ve çok merak ediyorum umarım birgün hatırlarım ve buraya yazdığımda çok mutlu olurum...

1 yorum:

  1. senden hiç böle iç acıtan sözler duymamıştım=D=D
    normalde de böle konuşsana la=D=D

    YanıtlaSil