5 Ağustos 2009 Çarşamba

Peçete

Sibirya daki av sezonunun açılmasını fırsat bilip doğum günüm olan 15 Şubat'a da yaklaştığımız şu sıralarda beni yanlarına çağıran çocukluk arkadaşlarım Yuri,Rooney,Andrey ve Dimitre ile birlikte ilk önce Yuri nin arabasına Rooney nin silahlarını atıp Dimitre nin vodkalarıyla Andrey in kuzeydeki kışlığına gittik...


İçeri girmiştik yerde asya aslanı postu duvarda geik kafası ve elimizde kasalarca vodka.St.pettersburg daki ortaokulumuzdaki gibi shot yapmaya başladık vodkaları...
Sabah uyandıgımda içi doldurulmuş bir zebranın üstünden tüm arkadaşlarımın benim gibi sızdığını gördüm hemen çiğ yumurta mayonez ve süt ü karıştırıp içtik silahları aldık ve dışarı çıktık.


Önce yem olarak aldığımız lolipopları yerleştirdik ağaç diplerine sonra kokusuna gelirler diye heryere lahmacun ve ayran koyduk ve rüzgarın kokuyu tepenin ardındaki üstü karla kaplı olan çimenliğe dağıtmasını bekledik...

İki saatlik bir bekleyişin ardından güzel popolu kurtlar gelmişti sadece yanımıza hemen Elisha ya söyledim tercüme et dedim 'biz dostuz sadece diğer hayvanları bekliyoruz' buarada tanıştırmayı unuttum Elisha benim husky'm...

Elisha sağolsun birkaç arkadaşımız daha oldu 3tane güzel popolu kurtla bekledik akşam 17:23 e kadar.Gelen hayvanları bir bir avladık eve dönerken avlarımızn yanında 3tanede dostumuz vardı Elisha'nın yüzü gülüyordu.

Eve döndük Elisha kurtlarla beraber bahçede muhabbet ederken Dimitre vodkaları dolduruyordu,Rooney avları mutfağa getiriyordu,Andrey şömineyi yakarken Yuri de masayı hazırlıyordu yemek yapmak herzamanki gibi bana düşmüştü.

Tavşanı poposundan başına doğru ince ince dilimledikten sonra,asil ayının kanını salça olarak kullandım suyla karıştırım tavşanın poposu pembeleşene kadar yüksek ateşte beklettim...
Bu sırada tat versin diye birazcık sarımsak koydum yemek pişince hemen üstüne geik boynuzunu rendeledim ve güzel bir görüntü oluştu.

Mükellef bir masaya oturduk Yuri,Rooney,Andrey,Dimitre,Elisha ve yeni tanıştığımız 3 güzel popolu kurt arkadaşlarımız gerçi onlar Elisha'yla daha çok ilgileniyorlardı ama olsun...


Yemek bitti biraz vodka içelim dedik yeni tanıştığımız kurtlardan bitanesi güzel bir karışım biliyorum dedi koşarak evden çıktı ve ağzında bir süpermarket poşetinin içinde karpuz ve mango vardı karıştırdı güzelde oldu tebrik ettik öptük yanaklarından içtik içtik içtik

Ve sabah uyandığımızda...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder